مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


داشتن اپ گوشی روی موبایل مشتری، به‌مفهوم دسترسی بیشتر و رابطه عمیق طراحی اپلیکیشن در مشهد ‌خیس با وی میباشد. گروه ویستا مبادرت به ساخت و ساز اپ با شایسته ترین تعرفه بها و کیفیت می‌نماید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تنظیم‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در ازای صدق آن ندارد.

در شرایطی که کسب و کارتان پتانسیل ما یحتاج را داشته باشد، شما هم می توانید با ایجاد نرم‌افزار قادر، کاربردی و خوشگل، یک پل ارتباطی مطلوب با مشتریان داشته باشید. مجموعه پباده سازی اپ ویستا، با مهارت و تجربه‌ی طولانی‌مقطع خویش فراهم میباشد تا درباره‌ی پباده سازی نرم‌افزار اندروید و iOS با شما یار و همدم باشد.

یک سؤال مهم و اصلی! چرا نرم‌افزار؟ شما در حین روز چنددفعه از نرم‌افزار تلفن همراه به کار گیری میکنید؟ به کارگیری از نرم‌افزار فروشگاهی برای رفع نیاز های مهم و اصلی معاش‌تان! به کار گیری از برنامه شبیه اسنپ یا این که تپسی برای حمل‌و‌نقل! استعمال از اپ شبیه دیوار یا این که شیپور برای معامله!

درواقع امروزه با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای وب کمتر کسی را میبینید که به خریدهای حضوری رغبت داشته باشد. تلفن‌های یار و همدم این فرایند کاری را بسیار تغییر و تحول داده‌اند و پیرو آن فضای کسب‌و‌امور تغییرهای بزرگی نموده است.

امروزه وجود یک اینترنت‌وبسایت دارای اعتبار و رشته‌ای برای هر کسب و کاری الزامی میباشد و قضیه‌ی پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه در یک سری سال آینده نیز به همین روال شود.

نقش برنامه های تلفن همراه در آینده کسب‌و‌امور چه می‌باشد؟
فضای کسب و کاری دنیای امروز به‌شکل به طور کامل رقابتی میباشد و شما برای چشم شدن نیاز به صرف مخارج تبلیغاتی زیاد خواهید داشت. قبل از پرورش و بسط تلفن های یار و همدم، اینترنت‌وب سایت‌ها فضای قابل قبولی برای معرفی سرویس ها و تولیدات بودند.

ولی امروزه با توسعه و گسترش‌ی تلفن های یاروهمدم بخش اعظمی از عموم برای رفع نیازهای خویش از تلفن های همپا استعمال می‌نمایند. به همین استدلال فضای قابل قبولی ساخت‌و‌ساز میشود که شما بتوانید فضای کسب‌و‌عمل خودتان را از روش پباده سازی نرم افزار رشته‌ای به مخاطبانتان ارائه دهید.

پژوهش ها اخیر مؤسسه مشورت SMB Group نشان میدهند که کمپانی‌های کوچک و میانگین برای سال ۲۰۱۲ اپلیکیشن‌ریزی کرده بودند تا سرمایه‌ی قابل توجهی را صرف گوشی و تکنولوژی‌های مربوط به آن نمایند. این خویش به‌تنهایی زمان‌های تجاری بسیار نیکی برای کمپانی‌ها و اشخاص فعال در دنیای فناوری داده ها و ارتباطات، پباده سازی و بسط‌ی اپ و اینترنت‌تارنما به وجود آورده میباشد و خواهد آورد.

زمان‌هایی مانند نیاز کمپانی‌ها به ساخت‌و‌ساز نرم افزار یا این که اصطلاحا App، نیاز به داشتن وب سریع‌خیس و مطمئن‌خیس، پباده سازی برنامه تلفن همراه اندروید و iOS، سایت‌ها و… اشخاص و کمپانی‌های سرویس ها تلفن همراه که بتوانند سرویس ها بهتر، مفیدتر و ارزان‌خیس ارائه نمایند، میتوانند به یاری دیگر کسب و امور بروند و از این روش درآمد خیر و خوبی کسب نمایند.

 

پباده سازی نرم افزار گوشی برای چه کسب و کارهایی فایده‌آور میباشد؟
بایستی اعتنا داشت که پیشرفت تکنولوژی و وب سبب ساز توسعه و گسترش و رویش برنامه های تلفن همراه در یک‌سری سال اخیر گردیده و درپی آن تعداد متعددی کسب و شغل های نو و بهره‌آور به وجود آمده میباشد؛ درین در بین کسب و کارهایی نیز بودند که به‌انگیزه عدم اعتنا به استعمال از این فضای اصلی و حیاتی به‌شکل بی نقص از در میان رفته‌اند.

به‌شکل کلی پباده سازی برنامه گوشی برای مجموع مرکز ها خدماتی و فروشگاهی می تواند بسیار اثرگذار واقع گردد. از روش پباده سازی نرم‌افزار کارکشته به اکران و معرفی محصول ها و سرویس ها خویش میباشید. با بازدید کردن از آن مشتری شما ریلکس‌خیس توانا به تصمیم‌گیری و در فیض خرید میباشد.

همینطور با پباده سازی و ایجاد برنامه تلفن همراه شما توانمند خواهید بود قسمت عظیمی از هزینه‌ی تبلیغات خویش را کاهش دهید و در پی آن با ارائه‌ی یک اپ فن‌ای ترافیک روزمره‌ی اپ تلفن همراه خویش را توسعه و گسترش دهید.

به همین عامل با پباده سازی نرم‌افزار، شما قوی خواهید بود نسبت به رقبای خویش بیشتر چشم گردید به این دلیل‌که یوزرها هر روز و حتی هر لحظه گوشی خویش را تحلیل می‌نمایند و این مجال بسیار قابل قبولی میباشد تا شما به‌تیتر یک تجارت، محصول ها، سرویس ها، سفارش‌ها، تخفیف ها یا این که هر زمینه دیگر را در معرض مشاهده کرد آن ها قرار دهید و خروجی تولید نرم افزار تلفن همراه چیزی جز فروش و سودآوری بیشتر نخواهد بود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 298 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 19:25


سابق‌ها در حالتی‌که به‌شکل تماماً تصادفی می‌دیدند که کودک‌هایشان  طراحی اپلیکیشن در مشهد  از دکان‌های اینترنتی آنلاین خرید می‌نمایند، شاید قتل‌عام می‌کردند! به هیچ وجهً کسی به خرید از طریق اینترنت اعتقاد و باور نداشت. البته حال چه فکری درباره‌ی خرید از اینترنت می‌نمایند؟

حال حاضر همگی به اندیشه راحتی و آسایش خودشان می باشند. تمامی‌چیز را با کاوش در گوگل پیدا می‌نمایند و در اولی زمان خریدشان را مجموع می‌نمایند. ولی حال دیگر نادر‌خیس کسی به خودش زحمت می دهد سایت مغازه اینترنتی را در موبایل یا این که کامپیوترش گشوده نماید.

عموم ترجیح میدهند کلیه‌چیز را به‌شکل مهیا برای خودشان داشته باشند؛ اکثر وقت ها هم در‌پی کسب و کارهایی میروند که نرم افزار دارا‌هستند و قابلیت خرید و تهیۀ کالای موردنیازشان را به‌شکل آنلاین و به‌راحتی مجموع مهیا می‌نمایند.

خریدهای سوپرمارکتی هم، جزو خریدهای مستمر عموم میباشد. هیچ‌کس بدش نمی‌آید در هوای باد و بارانی یا این که حتی آفتابی و داغ، در منزل‌اش بشیند و توصیه نمک، فلفل و بقیۀ مورد ها را بدهد و درب منزل‌اش تحویل بگیرد.

بگذارید پاره ای بیشتر در زمینه ی مزایای برنامه برای کسب و امور حرف کنیم.

مزایای برنامه برای کسب و امور:
مزایای اپ برای کسب و امور بسیار زیاد میباشد و آن را در مطلبی دیگر چک کرده‌ایم. در‌این قسمت به‌شکل خلاصه راجع‌به آن سخن میکنیم.

ارتقاء فروش: هنگامی که کسب و فعالیت شما اپ داشته باشد، خودبه‌خویش در میان اشخاص دست به دست میگردد و فروش‌تان هم بیشتر گردد.
به‌روز رسانی: مشتریان شما می توانند در هر لحظه، بروزرسانی‌های شمارا ببینند و از شما خرید نمایند. تولیدات جدیدی که به لیست فروش‌تان اضافه میکنید را مشاهده می‌نمایند و در‌صورتی‌که خوششان بیاید، آن را میخرند.
تصور برندتان افزایش مییابد: هنگامی که برای کسب و عمل خودتان نرم‌افزار بسازید، اشخاص رغبت بیشتری به مارک شما نشان میدهند و مشتری‌های مدرن بیشتری به کسب و کارتان جذب خواهند شد.
دیگر نیازی به سرازیر شد و پاش برای تبلیغات نخواهید داشت: دیگر نیازی به چاپ کاتالوگ و غیره نخواهید داشت. یوزرها‌تان کل دسته‌بندی‌های مرتبط با تولیدات مغازه‌تان را با یکسری کلیک بی آلایش از تلفن همراه‌شان می بینند.
از رقبایتان جلو می‌زنید: یکی‌از مهمترین مزایای ایجاد نرم‌افزار برای کسب و کارتان این میباشد که در حالتی که رقبایی داشته باشید که مثل شما اپ نداشته باشند، شما شل‌خیس میتوانید خودتان را نشان دهید و یوزرها بیشتری هم خواهید داشت.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 23:15


نکته حائض اهمیت : به طبعً و مسلماً این مرحله می بایست به وسیله یک شخص فنی  طراحی اپلیکیشن در مشهد  در کنار شما تنظیم گردد و درصورتی که علم و تجربه فنی و قابل انعطاف افزاری حتی مجموعاَ و ابتدایی رو ندارید به هیچ وجه به سراغ تنظیم گزارش این مرحله نروید.
چرا؟ به عارضه ها پایین.


1- چرا که حتما شما برای اجرای پروژه خویش یک محدودیت دارایی خواهید داشت و در‌صورتی‌که سوای مشورت کردن با یک شخص فنی روزها و ماه ها وقت بگذارید و پروپوزال خویش را تهییه نمایید آن گاه متوجه گردید که پروپوزال شما بقدری پیچیده و وقت گیر بوده که اجرای آن از اقتدار مالی شما بیرون میباشد البته در صورتی به یار و همدم یک شخص فنی آن را تنظیم نمایید میتوانید به آن شخص فنی بگویید که اینجانب این محدودیت رو دارم و شخص فنی بر پایه ی محدودیت های مالی و وقتی که دارید نیاز های شما‌را به سمتی هدایت خواهد نمود که هم نیاز های شما به شکلی در اپلیکیشن تامین گردد و هم‌زمان اجرا و هزینه آن بیشتراز حد بالا نرود.


2- بخش اعظمی از موردها که در اندیشه ما به آسانی میگذرد ممکن میباشد که از لحاظ فنی یا این که نا ممکن باشد و یا این که بسیار پیچیده و در حالتی‌که این موردها نا ممکن و یا این که مالامال هزینه جزو بها های کلیدی (Key–value) پروژه شروع اپی ما باشد که دیگر تمام پروپوزال میرود روی هوا.


3- برای اجرای بعضا از بخشها و ماژول های پروژه آغاز اپی ما ممکن میباشد رویه های اکثری وجود داشته باشد اما مدام یک شخص فنی و زبده بی آلایش ترین، سریع ترین و ارزان ترین منش را پیش روی شما قرار خواهد اعطا کرد و همینطور این شخص اذن این را نخواهد بخشید که برخی از مناطق و ماژول ها در سیستم بخواهد در گیر تناقض فنی خواهد شد، موردی که بسیار زیاد پیش خواهد آمد این میباشد که در شرایطی‌که در صدر به اندازه کافی برسی و مطالعه نشود در میانه پروژه می‌تواند مجموع فرآیند پیشنهاد ساخت سایت پروژه رو مبتلا مجدد کاری نماید.


4- یکی مهم‌ترین مواقعی که درین مرحله گزینش می‌گردد تکنولوژی و لهجه اپلیکیشن نویسی می‌باشد و همشه می بایست نخستین نیاز های صاحبین پروژه سنجیده شود و مبنی بر این نیاز ها تکنولوژی و گویش نرم‌افزار نویسی رقم بخورد و این نکته رو می بایست در حیث گرفت که هزینه اپلیکیشن نویسی با لهجه های نرم افزار نویسی و تکنولوژی های متعدد قادر است در طی اجرا و هزینه اجرای پروژه بسیار تاثیر گذار باشد.
و قریه ها عامل دیگر … پس مدام می بایست یاور و همگام با یک شخص فنی این فرآیند رو قدم به قدم پیش ببرید.


و اکنون در آخر این مرحله شما می‌توانید به‌دنبال استعلام هزینه از شرکت ها نرم افزار نویسی بروید و یا این که قرارداد اجرایی خویش را با یک کمپانی ببندید زیرا تا پیش از انتها این مرحله و فرآیند پیشنهاد ساخت وب سایت و اپ هیچ چیز معلوم نبوده و در شکل اجرای عمل مطلقا محصولی تحویل شما داده گردد که هیچ شباهتی به منظور های شما نخواهد داشت و در آخر و پایانی شدن این نصیب می شود به سراغ مرحله بعدی رفت


نکته: یکی خدماتی که کمپانی تابان شهر دراین مورد ارائه می‌دهد ارائه “سرویس ها مشورت کردن در سوی تنظیم پروپوزال” های فنی و تهیه و تنظیم وایرفریم بوسیله نیروهای کارشناس به طور نفر ساعتی هست. که برای داده ها بیشتر میتوانید با همیاران ما در رابطه باشید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 20:38


شناخت با سیستم‌دلیل اندروید
در‌صورتی‌که شما میخواهید داده ها بیشتری درمورد سیستم‌برهان اندروید داشته باشید  طراحی اپلیکیشن در مشهد  و فعالیت کردن با این سیستم را خاطر بگیرید، می توانید از مشابه‌ساز اندروید استعمال نمائید. این خصوصیت بیشتر مطلوب کسانی میباشد که گوشی اندرویدی ندارند، البته می خواهند با این سیستم‌دلیل شناخت داشته باشند.

 

نصب نرم افزار‌های اندروید روی سیستم
شما میتوانید با به کار گیری از مشابه‌ساز اندروید، نرم‌افزار‌های اندرویدی را روی سیستم خویش به اجرا درآورید و از آنها به کارگیری فرمائید. اعتنا نمائید با امداد مشابه‌ساز اندروید دیگر نیازی به سیستم‌استدلال اندروید ندارید و فقط میتوانید با امداد مشابه‌ساز، از برنامه‌های اندرویدی به کار گیری نمایید.

 

نصب بازی‌های اندرویدی روی سیستم
در‌صورتی‌که میخواهید همه بازی‌های اندرویدی را روی سیستم خویش داشته باشید، می توانید از مشابه‌ساز اندروید به کار گیری فرمایید. اعتنا فرمایید با یاری مشابه‌ساز اندروید میتوانید همگی بازی‌هایی که قابلیت و امکان نصب روی سیستم‌استدلال اندروید را دارا هستند، روی کامپیوتر خویش نیز نصب فرمایید.

پس در صورتیکه گوشی اندرویدی ندارید و می خواهید از بازی‌های اندرویدی سود ببرید، شایسته ترین روش به کار گیری از مشابه‌ساز اندروید میباشد.

 

معرفی مشهورترین مشابه‌سازهای اندروید
مشابه‌سازهای اندروید جانور در بازار گونه های بسیارمختلفی دارا هستند و همین زمینه نیز تعیین را برای شما طاقت فرسا‌خیس می‌نماید. درصورتی که به‌دنبال یک مشابه‌ساز خوب برای سیستم خویش می‌باشید، بهتراست در آغاز داده ها کافی در رابطه اشکال مشابه‌سازهای دارای اسم و رسم کسب نمایید و درنهایت گزینش نمائید. در‌پی بیشتر در رابطه گونه های مشابه‌سازها کلام میکنیم. با ما یاروهمدم باشید.

 

مشابه‌ساز اندروید Bluestacks
در‌حالتی که در پی یک مشابه‌ساز اندروید مجانی می باشید، نمی‌توانیم نامی از Bluestacks نبریم. از این مشابه‌ساز تحت عنوان قدرتمندترین مشابه‌سازهای جانور می‌قدرت خاطر کرد که با یاری آن می توانید کلیه اپ‌های اندروید را روی سیستم کامپیوتری خویش به اجرا درآورید.

ازمهم‌ترین خصوصیت‌های این مشابه ساز می‌اقتدار بروزرسانی منظم آن اشاره‌ کرد. این مشابه‌ساز به جهت رفع باگ‌های احتمالی به‌شکل تروتمیز بروزرسانی میشود. پس میتوانید با خاطر شل از آن استعمال فرمایید.

همینطور این مشابه‌ساز به شما اذن می دهد تا بتوانید به طور به طور همزمان یکسری نرم‌افزار را با هم در سیستم اجرا نمایید. همینطور Bluestacks امکاناتی را دراختیار استفاده کننده قرارمی‌دهد که سبب ساز می گردد بتوانید به‌راحتی از آن به کار گیری نمائید.

ولی به کار گیری از این مشابه‌ساز محدودیت‌هایی را نیز دارااست، به عنوان مثال مایحتاج میباشد برای به کار گیری از آن، سیستم مشقت بار‌افزاری قدرتمندی را در دست داشته باشید.

 

مشابه‌ساز اندروید Andy
این مشابه‌ساز نیز جز کار کشته‌ترین مشابه‌سازهای مو جود به حساب می آید که هواداران بسیار متعددی داراست. درصورتی که در پی یک مشابه‌ساز بدون‌پول می‌باشید، به کار گیری از مشابه‌ساز اندی به شما پیشنهاد میگردد.

از خصوصیت‌های بارز این مشابه‌ساز می‌قدرت به سازش آن با سیستم‌ادله ویندوز و مک اشاره‌ کرد. همینطور اندی وسعت بسیار پایینی داراست و به همین ادله نیز می تواند اپ‌ها را با بالاترین سرعت ممکن لود نماید. همین خصوصیت یوزرها متعددی را به سمت به کارگیری از این مشابه‌ساز سوق می دهد.

 

مشابه‌ساز Archon
از اشکال مشابه‌سازهای بدون پول به حساب آورده می شود که حالت خاصی برای به کارگیری از آن وجود دارااست. دقت داشته باشید این مشابه‌ساز یک پلاگین برای کروم دارااست که به شما این قابلیت و امکان را می دهد اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی آن نصب نمائید.

در صدر شاید کارکردن با این مشابه‌ساز بسیار مشقت بار باشد و البته با مقداری تمرین دراین حوزه میتوانید به‌خیر به آن مسلط گردید. این مشابه‌ساز را میتوانید برای اشکال سیستم‌استدلال‌های مک، ویندوز و مک‌وی‌اس استعمال فرمایید.

اما بایستی بدانید این مشابه‌ساز توان موردنیاز برای اجرای نرم افزار‌های سنگین را ندارد. پس در‌صورتی‌که می خواهید اپ‌های سنگین اندرویدی را در سیستم خویش به اجرا درآورید، این مشابه ساز مطلوب شما نخواهد بود.

 

مشابه‌ساز Droid4X
در حالتی‌که در پی مشابه‌ساز بدون پول برای سیستم‌دلیل مک و ویندوز می باشید، Droid4X گزینش خیر و خوبی میباشد. Droid4X فی مابین مشابه‌سازهای اندرویدی از منزلت ویژه‌ای شامل است، چون از پلاگین‌های متعددی پشتیبانی می‌نماید.

 

مشابه‌ساز Genymotion
Genymotion ازجمله مشابه‌سازهایی میباشد که بیشتر موردتوجه اپ‌نویسان متفاوت میباشد. نرم‌افزار‌نویسان اندروید میتوانند با استعمال از این مشابه‌ساز همگی نرم‌افزار‌های پیاده سازی‌گردیده را آزمایش کرده و از صدق آن اطمینان نتایج نمایند.

Genymotion جز مشابه‌سازهای توانمند میباشد که با امداد آن می توانید برنامه‌های اندرویدی را روی سیستم‌ادله‌‌های مک و ویندوز پیاده‌سازی نمائید.

به‌شکل کلی استعمال از این مشابه‌ساز بیشتر برای اپ‌نویسان درجهت آزمایش نرم‌افزار‌ها به کار گیری می‌گردد. پس به کارگیری از این مشابه‌سازها برای یوزرها عادی سفارش نمی شود، چون مشتمل بر کاربردهای تخصصی می شود.

 

مشابه‌ساز KoPlayer
در حالتی که در پی یک مشابه‌ساز برای پیاده‌سازی بازی‌های اندرویدی می‌باشید، KoPlayer شایسته ترین گزینش برای شماست. بیشترین استعمال از این مشابه‌ساز به وسیله گیمرها شکل می‌گیرد.

توجه نمایید این نوع مشابه‌ساز به‌شکل منحصر برای بازی کردن پباده سازی گردیده‌ میباشد. به همین برهان با به کار گیری از آن می توانید برای در دست گرفتن بازی از صفحه کلید استعمال فرمائید. میتوانید از این نوع مشابه‌ساز به‌شکل بدون‌پول استعمال نمایید. علاوه‌براین، برای راه اندازی و به کارگیری از آن نیز موردنیاز وجود ندارد وقت متعددی بگذارید. می توانید در کمترین بازه زمانی برای فعال سازی آن مبادرت فرمائید.

به‌شکل کلی قادر خواهیم بود بگوییم این مشابه‌ساز دارنده خصوصیت‌های منحصربه‌شخصی میباشد که به کارگیری از آن‌را برای یوزرها جالب‌خیس از گذشته می‌نماید. توجه داشته باشید با وجود همگی خصوصیت‌های مثبت این مشابه ساز، نباید از باگ‌های جان دار در آن غافل شد.

 

مشابه‌‌ساز Nox
در حالتی که در پی مشابه‌سازی با توان پردازش بسیار بالا می‌باشید، مشابه‌ساز Nox شایسته ترین تعیین برای شماست. این مشابه‌ساز را میتوانید روی همگی ورژن‌های ویندوز به‌راحتی پیاده‌سازی نمائید. به کارگیری از این مشابه‌ساز به‌شکل بدون‌پول بوده‌ میباشد و شما می توانید فارغ از استعمال از هیچ کرکی، آن‌را به اجرا درآورید.

در حالتی که در پی یک مشابه‌ساز برای پیاده‌سازی روی سیستم‌دلیل مک میباشید، می بایست بدانید این مشابه‌ساز نمی‌تواند روی سیستم‌استدلال مک پیاده‌سازی گردد.

درین مقاله در رابطه مشابه‌ساز اندروید، کاربردها و مثال‌های دارای شهرت آن دعوا کردیم. در شرایطی که شما نیز در پی تعیین یک مشابه‌ساز مطلوب برای سیستم‌ادله خویش میباشید، مطالعه این نوشته‌ی علمی دراین باره به شما یاری متعددی می‌نماید. پیشنهاد می کنیم پیش از این‌که برای گزینش مشابه‌ساز مطلوب مبادرت نمائید، در آغاز این نوشته ی علمی را به توجه مطالعه نمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 17:56

مجیدآنلاین کتابخانه توسعه و گسترش iOSتوسعه و گسترش دهندگان Androidمرجع توسعه و گسترش دهندگان Windowsوبسایت Stackoverflowو ولی در شرایطی‌که شما یک طراح اینترنت می‌باشید طراحی اپلیکیشن در مشهد  و می خواهید همچنان طراح اینترنت بمانید و عشق‌ای به یادگیری نرم افزار نویسی‌های پیچیده ندارید توصیه می‌کنم بصورت Hybrid قابل انعطاف‌افزارهای خودتون رو پباده سازی نمایید.برای طراحان اینترنت که HTML5 و CSS و JavaScript (مراد FrontEnd Developer میباشد) بلد می باشند شاید یادگیری یک گویش نرم‌افزار‌نویسی تازه و فهم و شعور آن بسیار دشوار و مدت‌بر باشه، پس بهتره از معلومات گذشته خویش به کارگیری نمائید و با یه خرده وقت گذاشتن و یادگیری تکنولوژی‌ها و ابزارهای نو برنامه تلفن همراه پباده سازی نمائید.برای ایجاد قابل انعطاف‌افزارهای Hybrid می‌تونید از ابزارهای ذیل به کارگیری فرمائید:CordovaPhonegapXamarinAppceleratorRhoMobileMoSyncCorona SDKLudeiتصحیح: Xamarin به نادرست در دسته ساخت و ساز قابل انعطاف‌افزارهای Hybrid قرار گرفته میباشد، در واقع خروجی اپلیکیشن‌هایی که با Xamarin ساخت‌و‌ساز میشوند بصورت Native می باشند.
در صورتی‌که می خواهید بصورت Hybrid بازی پباده سازی فرمایید و گسترش بدید، سفارش میکنم از Ludei استعمال فرمائید.هنگامی که بصورت Hybrid فعالیت میکنید میتوانید از قاب‌ورک‌های پباده سازی و یا این که نرم افزار‌نویسی مختلفی به کار گیری فرمایید:IonicjQuery MobileKendo UISenchaMobile Angular UIOnsen UIAppGyverTouchstone JSFramework 7اینجانب با Ionic عمل کردم که یک قاب‌ورک فوق‌العاد برای بسط اپلیکیشن بخصوص برای iOS هستش، در‌این قاب ورک از AngularJS مستعمل که بخاطر ساختار MVC، کدها بسیار پاک و سرعت توسعه و گسترش هم بالا خواهد بود. اخیرا هم با Meteor آغاز به عمل کردم که اونم فوق‌العاده هستش، سفارش می کنم در شرایطی که میخواین تلفن همراه نرم افزار Hybrid بسط بدید، مطلقا از یکی‌از قاب‌ورک‌ها به کار گیری فرمایید و AngularJS و Meteor رو در حق تقدم قرار بدید.سود گیریتا چندین سال پیش تمامی در تکاپو بودند که برای کسب و فعالیت خویش اینترنت‌سایتی داشته باشند و از این طرز خویش را معرفی نمایند و مشتری جذب نمایند، البته امروزه خیر فقط اینترنت‌وب سایت، بلکه ابزارهای نوین مانند قابل انعطاف‌افزارهای تلفن همراه هم بسیار اهمیت پیدا کرده، پس منطقیه که شما هم سوار بر موج پیشرفت تکنولوژی و ابزارها گردید و آنان را خاطر بگیرید. البته اساسی اینه که بتونید در سریعترین بازه ممکن به فیض برسید! پس توان‌های خویش را بسنجید و بر پایه ی آن خط مش خویش را در مسئله گسترش قابل انعطاف‌افزارهای تلفن همراه تعیین نمائید. امیدوارم این مقاله به تعیین این‌راه به شما امداد بکنه.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 185 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 22:57


مهم ترین خصوصیت‌های برنامه نیتیو
در پباده سازی و ساخت و ساز نرم‌افزار‌های نیتیو یا این که ساکن از کلاس‌ها و طرز‌های خاص لهجه‌های اپلیکیشن نویسی متناسب با هر پلتفرم به کارگیری می‌گردد،  طراحی اپلیکیشن در مشهد  همین دستور سبب ساز می‌گردد تا اپ‌ها با سرعت بالاتری در مقایسه با اپ‌های هیبریدی پردازش شوند.

نکته دیگر این میباشد که با دقت به رندر شدن کدها بر مبنای هسته‌های گرافیکی هر دستگاه، رابط کاربری حاذق‌خیس و بهتری در مشت خوا هیم داشت، از طرفی همین فرمان منجر کاهش 15 درصدی مصرف باتری گوشی می‌گردد که صرفه جویی در انرژی را به یاور خواهد داشت و از طرفی در به کار گیری از نرم افزار برای بازی‌ها این تفاوت کیفیت گرافیک به‌خیر و خوبی خویش را نشان میدهد.

برای کاربرانی که از نرم افزار‌های مستقر استعمال می‌نمایند قابلیت و امکان به کارگیری با صرفه از مجموع تجهیزات مشقت بار افزاری گوشی وجود دارااست، که‌این قادر است یک امتیاز مثبت برای این نوع  نرم افزار تلقی خواهد شد. این خصوصیت‌های منحصر نرم‌افزار‌های نیتیو منجر می گردد تا تجربه کاربری نیکی برای یوزرها به یاروهمدم داشته باشد.

نگاهی به معایب نرم‌افزار نیتیو
از آنجایی که در طول گسترش اپلیکیشن به جهت تفاوت در پلتفرم‌ها، نیاز میباشد که برای هر پلتفرم پباده سازی خاصی در لحاظ گرفته گردد، تکثیر اپلیکیشن یا این که به روز‌های آن تنها در مغازه‌های به عبارتی پلتفرم متبوع قابلیت و امکان‌پذیر میباشد، این موضوع میتواند منجر سپری کردن زمان و هزینه‌های متعددی برای توسعه و گسترش‌دهندگان گردیده و یک امتیاز منفی برای این نوع از برنامه‌ها به همدم خواهد داشت.

بعضی از نرم افزار‌ها با مشکلاتی مثلا عدم تایید برای قرار دریافت کردن در دکان‌های جهانی روبرو می گردند، از جمله اینک که کشورمان در رینگ تحریم‌ها جای دارد، قرار دادن نرم افزار‌ها در مغازه‌های در میان المللی بسیار نقص‌ میباشد و فرآیندهای طاقت فرسا و حوصله‌فرسایی به یار دارااست.

نا امن بودن برنامه به جهت به کارگیری از یاد دستگاه برای بار گذاری داده ها یک کدام از دیگر از معایب نرم‌افزار‌های مستقر میباشد، به عقیده بخش اعظمی از کارشناسان امنیت تلفن‌های هوشمند، برنامه‌هایی که داده‌ها و داده ها را در یاد درونی دستگاه ذخیره می‌نمایند امنیت جامعی ندارند، چرا‌که با سرقت و یا این که از دربین رفتن تلفن هوشمند همه داده ها نیز همپا آن نابود شود و هیچ راهی برای بازگرداندن و یا این که حتی تزکیه داده ها وجود نخواهد داشت.

تصمیم‌گیری آخری برای گزینش نرم افزار هیبرید یا این که نیتیو
کلیه مطالبی که در قسمت های بالا به آنان اشاره کردیم سبب ساز میشود تا مخاطب آشنایی دقیقی نسبت به‌این اپ‌ها و موقعیت توسعه و گسترش آنان در آینده داشته باشد، از نگاه فنی نمی‌اقتدار اظهار‌کرد کدام یک از این اپ‌ها نسبت به دیگری برتری دارااست، این حالت محیطی و کارداران فیزیکی میباشد که منجر ساخت تفاوت هایی درین دو نرم‌افزار می‌گردد.

مخاطب می بایست با دقت به قوانینی که در آن قراردارد شایسته ترین گزینش را داشته باشد، به صورت نمونه برای کاربرانی که در پی گسترش نرم افزار با کمترین میزان دارایی و در کوتاهترین دوران می‌باشند گزینش نرم افزار‌های هیبریدی می تواند مورد مطلوب‌تری باشد، این در حالی میباشد که برای شرکت ها و کاربرانی که نیاز به کارایی بی‌عیب و نقص دارا هستند نرم‌افزار‌های ساکن کاندید بهتری خواهند بود.

از طرفی فهمیدن این نکته که بسط و آپدیت رسانی نرم افزار‌های هیبریدی نسبت به نیتیو عمل بسیار بی آلایش‌تری میباشد و در حین لازم می‌اقتدار به راحتی اپلیکیشن را منتشر کرد، ولی به کارگیری از این نرم افزار میتواند سرعت کارکرد اپ را به صورت قابل توجهی کم کند که ادله آن نیز نیاز به پردازش و اکران کدها با استعمال از مرورگر درین نرم‌افزار میباشد، به این ترتیب در صورتیکه که نیاز دارید اپلیکیشن شما سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد بایستی از برنامه‌های نیتیو به کار گیری نمایید، البته در حالتی‌که نیاز به آپ دیت‌های مکرر و آپدیت رسانی‌های سریع دارید بایستی بدانید که اپ‌های هیبرید سرعت و کارایی ضعیفی در این مورد دارا هستند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 15 آبان 1399 ساعت: 19:38


برای ساختن نرم افزار های اندرویدی و یا این که آی وی اس (IOS) شیوه ها و لهجه های متعددی میباشند مثل : جاوا – آبجکتیو سی – سوییفت و…ولی دو سه سالی میباشد که جاوا اسکریپت ری اکت نیتیو را معرفی کرده و با به کارگیری از آن می‌توانید برنامه های نیتیو بسازید و با آیونیک برای انگولار می‌توانید نرم افزار های هایبرید بسازید .البته فرق فی مابین اینها (Hybrid vs Native) چه چیزی است؟ چه فرقی در ساختن و اجرا دارا هستند؟در‌پی نوشته ی علمی به‌این سوال ها جواب خوا هیم اعطا کرد .

 


یک:Native apps
نرم‌افزار های نیتیو معمولا با سوویفت و آبجیکتیو سی برای Apple ios و جاوا برای اندروید ساخته می گردند . و پرفرمنس بهتری در رندر کردن و کارتون ها دارا‌هستند .

دو:Hybrid apps
نرم افزار های هایبرید هم نوعی از نرم افزار های تلفن همراه میباشد که دربردارنده اینترنت ویو(نمایه اینترنت) میباشد که در اصل یک مثال مرورگر جدا می گردد اذعان کرد . که شما می‌توانید اینترنت برنامه های خودتان را به طور نرم افزار های تلفن همراه بسازید و به دوربین و تجهیزات جی پی اس دسترسی داشته باشید .

فرق فی مابین نیتیو و هایبرید چه است؟
نیتیو :
برای هر پلتفرم می بایست کد جداگانه بنویسید
بسیار سریع و دارنده تجربه کاربری خوب
هزینه بالا و زمانبر
مثال نرم افزار های درست شده : پی پال و جیمیل
هایبرید :
با به کارگیری از اچ تی ام ال و سی اس اس و جاوا اسکریپت می‌توانید یک نرم افزار هایبرید بسازید.
یکبار بنویسید و همگی جا اجرا فرمایید .(نیازی به تایپ کردن غیر وابسته برای هر پلتفرم وجود ندارد)
وقت و پول بصرفه
وقتگیر وجود ندارد (از نگاه توسعه و گسترش دادن)
سرعت نسبتا خوب نسبت به اپ های نیتیو
مثال برنامه های تشکیل‌شده : Baskin Robbin , Sworkit , Untappd
فریمورک های توسعه و گسترش گوشی نرم‌افزار
فریمورک های متعددی برای بسط اپلیکیشن های گوشی می باشد مثل : PhoneGap , Xamarin , Ionic , Native script , React Native  و … که شما می‌توانید بسته به نوع عمل و لهجه متبوع هر یک که مایحتاج دارید را با استعمال نمایید . و به دنبال نوشته‌علمی به آنالیز ری اکت نیتیو و آیونیک می پردازیم .

یک:React Native
ری اکت نیتیو برای ساختن نرم‌افزار های نیتیو ios و اندرویدی میباشد که بوسیله فیسبوک تاسیس شده است و جاوا اسکریپت بیس(Base) میباشد . این فریمورک داکیومنتیشن معمولی ای دارااست و شل می‌توانید آن را خاطر بگیرید .

این فریمورک را می بایست با Jsx پیاده سازی فرمایید . و با عمل کردن و کد زدن با این فریمورک یکبار مینویسید و کلیه جا اجرا می کنید که به‌این معنا میباشد که شما نیازی وجود ندارد برای هر پلتفرم مستقل کد بنویسید . همت و پرفرمنس بسیار عالی و برای ران کردن و اجرا دریافت کردن از اپ ها می بایست یک مشابه ساز (Emulator) تلفن همراه داشته باشید تا بتوانید کد هایتان را خروجی تلفن همراه بگیرید .این فریمورک کامیونیتی بسیار کار کشته و خیر و خوبی داراست و ستاره های آن در گیت هاب نیز بسیار بالاست .

دو:Ionic
این فریمورک برای ساختن نرم‌افزار های هیبریدی طراحی اپلیکیشن در مشهد با به کارگیری از لهجه های HTML CSS JAVASCRIPT میباشد و شما میتوایند براحتی خروجی را با مرورگر ملاحظه کنید و نیاز به مشابه ساز های تلفن همراه وجود ندارد . و میتوان یه این شکل مضمون‌ کرد این فریمورک را که شما یک وب سایت میسازید که درون یک برنامه میباشد مثلا

این فریمورک سهل و جذاب میباشد و از روی داکیومنتیشن خویش آیونیک می‌توانید بسیار خوب یادبگیرید .

این فریمورک را می بایست با تایپ اسکریپت اجرا نمایید و کد بنویسید . و مثل ری اکت نیتیو می‌توانید یکبار بنویسید و کلیه جا اجرا نمائید . پرفرمنس و کارای نسبتا خوب و مدت بسط دادن بسیار یه خرده را صرف میکند و در استک اورفلو بیشترین تعداد پرسش را داشته میباشد و ساپورت بسیار قدرتمند ای دارااست .

فیض
شما می توانید بر طبق نیاز و وضعیت خویش این فریمورک هارا یادبگیرید و همان طور که مشاهده کردید با ری اکت نیتیو میتوان نرم‌افزار های نیتیو بسیار خیر و خوبی را نوشت اما می بایست پیش از آن ری اکت را بلد باشید و با آیونیک هم میتوان اپلیکییشن های هایبریدی را به خیر اجرا کرد و ولی  به طور Web view که به عبارتی به کار گیری از لهجه های (html,css,js) میباشد و در براوزر اجرا کردن که خب برای کارکردن با این فریمورک هم بایستی تایپ اسکریپت و انگیولار بلد باشید .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 22:52

 


گزینش تم رنگی اپ یکی مهم ترین نکات پباده سازی نرم افزار می­باشد طراحی اپلیکیشن در مشهد . او‌لین چیزی که کاربر با آن رابطه چشمی برقرار می­نماید، تم رنگی نرم افزار میباشد. رنگ مربوط به مارک شما می­تواند شعاری برای کسب و فعالیت شما باشد، که در پباده سازی برنامه بوسیله شما یادآور گردد.

تعیین تم های رنگی تیره، نامتناسب بودن تم برنامه به رنگ لوگو، خوانا نبودن مطالب، به کار گیری از رنگ ها خسته کننده و زننده برای دیده و …. به عنوان مثال مواقعی میباشد که می­تواند موجب ارائه یک اپلیکشن غیر رشته­ای گردد. ناهمخوانی و هارمونی رنگ ها به حدی دارای اهمیت میباشد که بیشتر موسسات پهناور جهان، کارشناس روانشناس و گرافیست برای انتخاب رنگ­های قسمت­های متفاوت استخدام می­نمایند.

دقت داشته باشید مهم‌ترین اصل در گزینش رنگ بندی نرم افزار، خوانا بودن مطالبتان میباشد.

همت فرمائید در گزینش رنگ ها برای برنامه تان از نسخه برداری برداری رنگ ها خودداری کنید.

تئوری رنگ ها در پباده سازی نرم افزار
چند از رنگ ها و سایه های خاص، احساسات مختلفی را در عموم ساخت و ساز می نمایند. برای اینکه بتوانیم در مورد گزینش رنگ برای اپ با جزییات بیشتر فعالیت کنیم و رنگ های را گزینش کنیم که با نوع کوشش ما رابطه بیشتری داشته باشند و تاثیر بهتر و دلخواه ما‌را بر روی اشخاص بگذارند، مورد نیاز میباشد با تئوری رنگ­ها و منش هایی که برای مخلوط رنگ و پباده سازی آنان وجود دارااست بیشتر آشنا شویم.

 

چهت نیل به هدف ها گوناگون می­توانیم به راه‌های متفاوتی رنگ­ها را با هم ادغام کنیم.

قرمز رنگ: معمولا مربوط به عشق و علاقه، انرژی یا این که اقتدار میباشد. به این ترتیب برای اکثری از اپلیکشن هایی که مربوط به علایق و یا این که اپ هایی که برای تبلیغ می‌باشند از رنگ قرمز‌رنگ یا این که سایه های آن به کارگیری می­گردد.
رنگ زرد: معمولا یادآور لذت، اعتنا و هوش میباشد. زرد رنگ یک رنگ بسیار جلب اعتنا کننده ی میباشد. با این حالا زرد برای دور‌نما رنگ قابل قبولی وجود ندارد، چرا که دیده را خسته می­نماید. در حالی که‌این رنگ یک تعیین عالی برای پباده سازی آیکون یا این که اسکیرین شات نرم‌افزار میباشد.
سبز: بیشتر در رابطه با تازگی، امنیت و پرورش میباشد. به همین برهان میباشد که برای نرم افزار هایی که مرتبط با مواد غذایی و خوراکی میباشند یا این که نرم‌افزار هایی که مربوط به هجرت می باشند از این رنگ استعمال می­ گردد.
آبی رنگ: نشان دهنده­ی ثبات، اعتماد و صداقت میباشد. مکان شگفتی وجود ندارد که چرا لوگوی فیسبوگ و توییتر هر دو به‌این رنگ میباشد.
بنفش: نشان دهنده­ی گرانبها بودن، گنج و زنانگی میباشد. معمولا برای پباده سازی نرم افزار های ورزشی از این رنگ استعمال می­خواهد شد.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت: 21:49


شاید در ذهنیت شما این پرسش اتفاق افتاده باشد که اینترنت نرم افزار چه می‌باشد و چه کاربردی دارااست؟ و یا این که شاید بدین اندیشه افتاده باشید که فرق دربین تارنما و اینترنت برنامه چه می‌باشد؟ طراحي اپليكيشن در مشهد  فرق دربین وبسایت و اینترنت اپ را میتوان با اعتنا به نوع کاربرد آنها تقسیم بندی کرد به صورتی که یک سایت بیشتر جنبه ساخت و ساز محتوا برای استفاده کننده را دارااست مثل وبسایت مرزو بوم کانال آریا ولی اینترنت نرم افزار به تعامل و کار با استفاده کننده تعریف‌و‌تمجید میشه. وبسایت را میتوان نظیر وبسایت های خبری نامید که در آن یک محتوا نشان داده می شود و یا این که در انتها شما میتوانید مبادرت به ارسال لحاظ فرمایید. البته در اینترنت نرم‌افزار شما به تعامل و فعالیت با سیستم به صورتی که برای شما یک فعالیت موءثر انجام دهد را شعور می‌کنید. اینترنت برنامه چه چیزی است؟ مثالی از اینترنت اپلیکیشن از جمله یک اپلیکیشن زیر اینترنت که به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا بتوانید حسابداری آنلاین انجام دهید مثل اپلیکیشن حسابداری و انبارداری وارنی که شما بوسیله این اینترنت نرم افزار مبادرت به وارد کردن داده ها کالا، پردازش بر روی تولیدها، صادر شدن فاکتور، انجام عملیات حسابداری و را انجام میدهید. خب درین سیستم شما با سیستم تعامل دارید و عملا سیستم از شما داده هایی رو میگیره و پردازش هایی رو روی انجام میده. خروجیش هم میتونه گزارش باشه و یا این که فاکتور و … امرور به کار گیری از اینترنت اپلیکیشن ها به شدت فراگیر گردیده به این دلیل‌که شما معمولا کارهایی رو که پیش از این با استعمال از دست و به طور سنتی انجام میداد امروز بوسیله اینترنت نرم افزار ها انجام میشه، مثل سیستم تعیین واحد کالج تا سیسستم های حسابداری نظیر وارنی که خدمتتون پهنا کردیم.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 20:25